Salam pekenalan korang!

Thursday, January 3, 2013

AJHT hadiah terbaik buat ibu

Meh kita cakap pasal kandungan dalam Advanced Joint Health Tablet (AJHT) ni...
"Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak uniqueBoswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%"





Ekstrak Jagung - kaya dengansumber pekat glucosamine yang merupakan gula amino dan blok binaan utama bagi proteoglikan. Ia berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan bagi melincirkan sendi dalam jangka masa yg panjang. Glukosamina mengandungi bahan yang di jumpai dalam tendon dan ligament. Glukosamina yang dihasilkan oleh tubuh akan semakin berkurang seiring dengan pertambahan usia. Jadi Joint Health Tablet membantu meningkatkatkan glukosamina dalam tubuh. Ekstrak jagung juga menggalakkan kelenturan, pergerakan bebas yang menjadikan sendi lebih fleksibel. Bagi penggemar jagung ini sudah pasti berita gembira.bukan?



Ekstrak Boswellia - merupakan gum resin dari pokok Boswellia Serrata yang mempunyai asik boswelik (AKBA, asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) di mana fungsinya sebagai anti-radang semulajadi. (contohnya, dapat mengatasi radang sendi lutut, sendi bahu dan sebagainya). Ia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia proprietari yang digunakan di dalam Shaklee Advanced Joint Health Tablet bukan sahaja mengandungi asid Boswelik AKBA yang berkepekatan tinggi bagi menyokong keselesaan sendi tetapi juga mengandungi unsur-unsur semulajadi lain dalam resin Boswellia yang berkaitrapat dalam memberikan bioaktiviti yang lebih baik berbanding dengan AKBA sahaja. Tambahan pula, ekstrak Boswellia tertentu ini telah ditunjukkan secara nutrisinya dapat menyokong keselesaaan sendi yang lebih baik berbanding satu ekstrak AKBA yang lebih tinggi.


Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C - Merupakan nutrien penting dalam membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung yang memberikan kekuatan struktur terhadap sendi. 100% Nilai Harian Vitamin C dalam Advanced Joint Health Tablet (AJHT) disediakan sebagai nutrien penting untuk sintesis kolagen. Kolagen merupakan salah satu komponen dalam pembentukan tulang rawan dan tisu-tisu penghubung yang lain dalm tubuh. Manakala sebanyak 10% Nilai Harian mineral surih zink, tembaga dan mangan yang terdapat dalam setiap biji kapsul (AJHT) membantu enzim-enzim membina kolagen dan glikosaminoglikan dalam tubuh. Jadimineral-mineral dan vitamin C memelihara tisu penyambung yang sihat untuk sendiyang kuat dan sihat


Anda ingin mendapatkan AJHT dari shaklee..boleh dapatkan dari saya, saya adalah pengedar shaklee di Kulim/Pulau Pinang. Luar kawasan ni pun boleh..takda masalah..

FB : Maria Rajab / KedaiKecilKami
SMS : 012-5264787
Email : rieyanee_1125@yahoo.com
Blog : http://w0rld0fmin3.blogspot.sg/
Member ID: 866803

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...