Salam pekenalan korang!

Wednesday, August 27, 2008

yesterday holiday

smlm bersamaan dgn hari mengundi utk pilihanraya kecik permatang pauh..aku cuti..org bg cuti ape lg ambikla dgn rs senang hati..(dlm otak ni dah dok merencana nak buat ape time cuti..)
then terus call mr silent man..tanya kije tak..die ckp kije..(aduss..sedih giler..maka rancangan ku terkubur di situ..)

so ape aku buat utk habiskan masa smlm..pagi2 da bgn mkn nasi lemak..(thanks to my housemate..cik mimi..die yg tlg belikan aku nasi lemak pas blk kije kul 6 pg..)..pastuh bermulalah kerja aku sbg suri rumah yg belum ade tangganya..ape lg..basuh baju..(nak masuk 3 baldi la gak..ujung minggu tetiba balik kg tak sempat basuh da..basuh cadar n selimut lg..tu yg smp 3 baldi tu..adusss..cover giler..)..kemas bilik..(yg mmg selerak amat tu..)..jemur bantal...(biar masuk udara skit bantal2 ku itu..)

ptg plk dok mengedit gamba..dok syok2 membelek kamera baru kami itu..(belong to my silent man n i)..dpt msg.."org da smp dpn pintu umah..)..adus gelabah la aku..tak siap lg iron baju blum..tudung blum..keluar dlu jumpa die..bg explanation..takut kang muka masam lak..(mujur da mandi tadi pas habis kemas brg..)...

die paham ape lg..sepantas kilat aku iron baju + tudung...siap2..mekap?tak payah..mmg muka jarang mekap pn..then kuar2 die tanya nak p mn..ikutla aku kata..then we decided p cuci mata kat Queensbay...

sambungannya selepas ini..p mkn sat..nak mkn kat luar..td akak2 tu da IM ajak mkn kat luar..okla papai...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...