Salam pekenalan korang!

Thursday, August 28, 2008

sambungan yg tergantung

hah ni sambungan citer smlm..kat Queensbay..p cuci mata..usha spec, baju, kasut..adela terbekenan sepasang kasut ni..n my silent man pn setuju..ade 20% lagi kasut tu..tp sbb gaji time tu tak masuk lg..so bercadang jela nak beli..tak beli lgla..hehhe..utk spec plk..biasala aku biar mr silent man yg pilih...die ade berkenan 1 spec ni..dlm 400 something..tp style spec tu same je mcm spec aku skrg..cumer colour die je lain..tp mr silent man mmg berkenan sgtla..aku?tak kisah sgt..janji cantik aku pakai ckupla..(mr silent man kata biarla kalau org lain kata tak cantik..yg penting sy suka tgk...)..em pape jelah..janji awak suka..tp tak beli lg la..pepaham jelah..gaji tak masuk lg..heheh..usha jelah dlu kan2...

then p cari pencuci muka aku..aku p tgk kat sasa..tanya salesgurl die aku nak pencuci muka yg free paraben..die bg 1 jenama ni..masyaALLAH busuk..bau tumbuh2an yg dah d proses..i guess..(act takla busuk sgt..action je lebih..)..then aku ckp takdek yg lain ke..die bg 1 lg jenama..aku rs mcm ok..n nak try..so aku beli starter pack die dlu..(dlm 30 something ke bwh 30 nth..lupa...)kalau ok br blh beli yg botol besar kalau tak rugi..sbb muka aku ni mmg payah skit..ngada2....

pas penat jln2 br teringat tak mkn lg..so decided mkn kfc je..

*-- juadah pd mlm ini --*

*--kacau je org dok syok sedut air ni..heheh..--*

then balik tido la..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...