Salam pekenalan korang!

Tuesday, July 16, 2013

berita tergempak

ada yang dah tahu..ada yang tak tau lagi..so kali ni aku tulis nak citer la..lama tak update pun blog ni..kesihatan tak mengizinkan skit skrg ni..

aku nak beritahu yang aku skrg ni.........

































dah pindah dok lunas,kedah...tapi kerja masih di pulau pinang..so sesiapa yang nak cod barang shaklee sekitar lunas/kulim boleh sms aku ye...0125264787...yang nak cod di sekitar penang pun boleh..tiada masalah...

p/s: suspen tak berita yg aku sampaikan ni?ke ada org budget aku smpkan berita lain?hehe...

1 comment:

  1. akak, kita tak yah beli dr designer bebaju raya, kita buat referral je..hahahah..anyway, salam kenal kak..salam ramadhan =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...