Salam pekenalan korang!

Friday, March 15, 2013

perlu renew membership shaklee?

okay kalau semalam saya ada cerita pasal macam mana nak jana pendapatan dgn shaklee, harini maria nak cerita pasal renewal fee membership shaklee plak..sebab ada yang tanya.."maria..shaklee ni kena renew tiap2 tahun ke mcmn membership dia.."

Jawapan dia tak perlu ye.. kalau dulu kena bayar renew rm20 untuk setahun..tapi bermula januari 2013 dah takda renewal fee tu..dan jugak e-Shaklee Today is free.... korang tau apa itu e-Shaklee Today?tu majalah Shaklee...boleh di layari di website Shaklee Malaysia..percuma je..nak hardcopy?kenalah jadi leader paling kurang supervisor..1copy untuk supervisor dan master dapat 10copy...free okay..

Jadi bayar sekali je registration fee+pos rm75(semenanjung) dan rm85(Sabah sarawak) korang dah layak dapat benefit2 sebagai ahli shaklee..antaranya 3C..(Cash..Convention..Car)..bayar seumur hidup rm75 je pn..best kan? dan daftar di bawah group kami..group jutawan yang mabeles dengan master yang semestinya mabeles..nak tau lebih lanjut?pm maria okay..sedia membantu anda..;)

credit: mamafaiz.com

Your Shaklee Independent Distributor,
Maria Rajab
866803
0125264787

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...