Salam pekenalan korang!

Thursday, March 14, 2013

menjana pendapatan dari rumah

Bagaimana anda ingin menjana pendapatan dari rumah? Masih mencari-cari apa yang ingin di jual? okay mula2 jangan ikut org..org jual tu kita pn nak jual tu..yang penting korang buat research apa korang punya strength korang minat apa..kalau korang minat nak jual shaklee..ye meh cari maria..maria boleh cerita..


Anyway kalau yang berminat nak jadi ahli keluarga shaklee dengan rangkaian kami (KedaiKecilKami), daftarkan keahlian anda dengan hanya rm65 atau pun keahlian percuma dengan pembelian berjumlah rm660(semenanjung malaysia). pos macam biasa rm10 untuk semenanjung


Kalau tidak mahu berniaga pun tiada masalah..anda boleh daftar keahlian untuk makan sendiri.. Kumpul points dan anda akan dapat cashback bulan berikutnya.. anda juga boleh berkongsi dengan rakan dan keluarga..

Kalau yang nak berniaga, anda jangan bimbang kerana anda akan di bimbing secara beterusan melalui coaching secara online mahupun offline, kelas-kelas juga selalu diadakan dan anda bukan saja mendapat 2 kali ganda dari modal anda rm65 tersebut malah lebih berganda2 bergantung pada hasil usaha anda.. welcome to Shaklee for new member. feel free to contact us..
memberkit beg


FB : Maria Rajab / KedaiKecilKami
SMS : 012-5264787
Email : rieyanee_1125@yahoo.com
Blog : http://w0rld0fmin3.blogspot.sg/
Member ID: 866803

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...