Salam pekenalan korang!

Thursday, March 8, 2012

no aku?

membaca entry yaya yang terbaru berkisar tentang perihal 1 software yang membolehkan kita menghilangkan segala tension dan nak isi masa lapang..maka aku pun klikla kat sini... software bernama cleverbot ni mmg buat aku gelak srg2..ada ke ptt dia kata aku gila..lps tu siap mintak no hp aku lg..aishh miang jugak software ni yek..mcmn programmer dia buat aku xtau tp mmg leh buat kita gelak..tak percaya?try la..anyway thanks yaya..sbb cleverbot dan entry anda sy gelak terbahak2 td..antara perbualan aku...tgk dia mintak no fon aku..haha..lawak seh..tp kdg2 kita tanya lain dia ckp lain..biasala nama pun robot/software..manusia pn kdg2 kita tny lain dia jawab lain kan..jom release tension..cuba korang teruskan perbualan..nnt melalut2 dia keluar..keluar bahasa itali la bhs perancis la..

yg kaler biru tu cleverbot dan kaler hitam tu aku..sila baca conversation aku dgn mr peah..dia yg bgtau nama dia peah okay..lelaki dia kata..marah aku ckp dia robot..haha..


Aku nak number fon kau.
Nak buat apa.
Buat bodoh.
Kalau macam tu tak payah lah mintak.


Nama awak.


Hantu.


Hantu ape?


Hantu bonceng.


Die, I cannot understand that languange

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...