Salam pekenalan korang!

Wednesday, February 15, 2012

24hour

iye kita semua di beri oleh ALLAH 24jam sehari..kadang2 rs mcm xckup..kdg2 rs mcm terlebih jam..haha..dah lama aku xmenulis..kenapa?mls nak taip..byk medium aku gunakan utk menulis skrg..antaranya tweeter..tu tmpt luahan perasaan terbaik selain facebook..kalau alam maya la..

sekejap tak sekejap dah setahun mak aku pergi tinggalkan kami adik beradik..aku sgt rindu pelukan mak..bau masam mak..cium slm mak..dan plg aku kempunan masakan mak..masa mengandung kt marissa aku takdak mengidam ape pun..cuma mengidam nk mkn masakan mak..aku tau ape yg aku idamkan tu tak kan dpt ms tu..sbb mak aku sakit teruk dah..mak meninggal pn masa aku mengandung kan marissa..teringat mandikan jenazah..mak nampak mcm org tido..senyum je..oh rindu mak..aku hanya mampu doa utk dia..aku sedih sgt..masa dia hidup aku tak sempat nak berbakti pd dia..bls budi dia..ya ALLAH..pinjaman itu hanya sekejap utk aku..tp ALLAH bg aku ganti baru..marissa muka mcm mak..hidung dia sebijik hidung mak..

air mata mengalir tatkala ni..kita sambung lain kali yek..nak lari masuk toilet dlu..nangis..huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...