Salam pekenalan korang!

Thursday, September 17, 2009

menjelang pergi

keseronokan menyambut hari raya menandakan ramadhan akan melabuhkan tirainya...bermakna amal yang di buat sepanjang ramadhan akan berakhir..pada yg puasa rongak jgnla lupa nak ganti..aku nk ganti cepat2 thn ni..ya thn ni puasa aku ada rongak 2 hari..salah mkn punya psl menyebabkan aku dah tak dapat berpuasa..huhu..sgt menyedihkan..hari tu hanya mampu terbaring pas mkn ubat..padan muka aku,..mkn tak hati2..main bedal je..huhu..so skrg aku dah 26 minggu..lagi 14 minggu..baby pun semakin kuat menendang/bergusti/bermain di dlm perut..huhu..

raya thn ni tak buat kuih raya pun,..sumer my sis yg beli..ry thn ni adlh di kg sy..sbb cik suami bekerja jd takdek isue gaduh2 blk kg..hehe..mlm ry nak buat kem barbeque bersama2..hrp2 menjadi..wah tak sabarnya nak cuti..esok sy masih bekerja half day..ptg nak shoppping wif my sibling..siorg mai penang..best2..skrg sy hanya giler tgk brg2 baby..hari2 on9 psl brg baby..tp bab beli brg belumla..awal lg..

buat kengkawan selamat hari ry maaf zahir batin..pas ry kita update psl raya plk ek..n mungkin kah akan ada gambar terbaru sy bersama perut bulatku..huhu..

18 comments:

  1. selamat hari raya maria.

    nanti raya makan beringat ye, nanti sakit lagi..hehe..

    ReplyDelete
  2. slamat hari raya..thn depan raya bertiga la plk yer..

    ReplyDelete
  3. eh, harus letak gambar dengan perut besar... hehe.. beli la brg baby sikit2... menjelang 7bln semua dah ready dlm beg ok!

    ReplyDelete
  4. farah - slmt hari ry awak..hehehe..itula kena beringat..tp skrg pantang tgk mknn..hahah..makin membulat lah saya awak..huhu..

    nurul aziyana - insyaALLAH next year bertiga..slmt hari ry yek..

    kak june - oo mcm tu ek..tp org sll kata jgn beli awal2..tu yg takut nk beli awal2 tu..usha dr kejauhan je la..hehe..pas ry la br beli kalau mcm tu..huhu..sale takdek lagi ke..hehe..

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya Maria.. kiss kiss baby dlm perut from Aunty Amie ok..take care!

    ReplyDelete
  6. kak amie - selamat hari ry..kiss utk baby qaira..geram..kalau maria p kl akan di usahakan utk ketemu kak amie ngn baby qaira..geram tgk pipinya itu..=)

    ReplyDelete
  7. Selamat ari raya....
    take care yer...hihi...

    ReplyDelete
  8. yaya - slmt hari ry jugak..take care..

    ReplyDelete
  9. hi maria,
    selamat menyambut aidilfitri...mohon maaf zahir dan batin sekiranya ader yang terasa di hati..Semoga sambutan lebaran tahun ini memberi kegembiraan..InsyaAllah

    ReplyDelete
  10. cik mar - mekasih..selamat hari ry kat awak gak..semoga awak pun akan bahagia d hari ry ni..

    ReplyDelete
  11. salam...

    hey babe...

    Mr.Doc & I would like to wish YOU & FAMILY peace, happiness & prosperity on EID-UL-FITR!!!

    May the divine blessings of ALLAH be with you & family on EID & Always!!!
    :D

    ReplyDelete
  12. selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir & batin.. ;)

    ReplyDelete
  13. verde - slmt hari ry jugak..

    riri - slmt hari ry..=)

    ReplyDelete
  14. kak maria - gamba peknen tak byk sgtla..huhu..skrg sgt jarang bergamba..nnt ade maria upload ek..insyaALLAH..ingat kak maria dah bersalin..senyap je..huhu..

    ReplyDelete
  15. lepasni update pasal baby pulak ye :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...