Salam pekenalan korang!

Friday, October 31, 2008

check hp

aku ade baca psl topik dr cik susu kita...aku suke baca blog die..even aku tak tau pn ape nama sebenar cik susu ni sbnrnya..topik2 yg die tulih banyak ade kena mengena dgn aku..cth psl check hp..susu tak suka check hp pasangan die..terbalik ngn aku..aku sgt suka bukak hp bf aku..bkn sbb nak nyibuk tp sbb aku nk tau ape perkembangan bf aku..yg mn korang tau mr silent man org yg sgt diam..jarang dpt denga die ckp ape die buat die p mn..tp tak selalu la aku check..kdg2 tu tak check langsung..n bile aku check tgk ade msg dr mak aku utk aku..bengang je..padahal msg tu utk aku...mak aku bg msg kt mr silent man tu sbb aku sll pakai hp mr silent man..aku ni jarang ade kredit..berbulan baru sekali aku topup tu pn 2 3 ringgit je..heheh..utk elakkan hotlink burnkn line aku tu..heheh...em sblm aku jumpa mr silent man aku ade couple ngn srh tech kt uni aku dlu..ya staff uni aku..em tp hub kami tak jd..aku percaya kt die n tak check hp die..last2 1 day die terkantoi ngn aku..act die ade hub ngn student lain kt uni aku..fyi my junior..terkantoi sbb aku pinjam hp die nk sms my fren rsnya..(sorry memory aku ni teruk skit..) tetiba aku terbaca sms dak junoir ni...bunyi mcm lain macam..korek punya korek..rupanya ke want to have two awek..( for sure including me..)..then we dumb each other..i dont blame anybody..everything happen ade sbbnya kan..n aku bersyukur itu terjadi..kalu tak nth smp bila aku hanyut..ya hopefully our children nnt tak hanyut mcm aku..huhuhu...or mr silent man..em mr silent man tu hanyut ke tak nthla...hahah...

8 comments:

  1. erm..


    bahaya kan teknologi sekarang?

    lelaki mcm tu memang patut kita tinggalkan!

    ReplyDelete
  2. farah - ya..depends atas cara kita guna..tp lelaki mcm tu mmg harusss...heheh..

    ReplyDelete
  3. maria. nama saya hidayah. tp kawan-kawan malas nak panggil nama penuh, so depa pendek kan panggil Hid saja :)

    ReplyDelete
  4. susu - oo nama susu hidayah..eh hid pn pandai ckp kedah?

    ReplyDelete
  5. hai maria. thanks sbb singgah my blog.
    bila baca this entri..teringat my tebiat also. suke sgt check hp mr.lampard yg pendiam tu. walaupun dia boleh dipercayai, tapi me memang gatai tangan nk tau perkembangan sesamasa dia. ahaks..
    tapi dia tak prnh check my hp. :D

    ReplyDelete
  6. umyra - ya...samela kita..mr silent man tak penah check hp kita tau..tp kita blh d katakan setiap masa..heheh..terukkan..

    ReplyDelete
  7. hye... i discover ur blog from umyra's....

    "terasa" plk bc this entri. mmg pyh la klu xcek hp bf kita kn? tp klu cek tkt sakit hati plk tgk segala mcm msg masuk dlm hp dia.. errmm....

    tp kn, in my case dulu2, my ex-bf larang i cek hp dia. dia pn xpnh cek hp i sbb dia xnk i cek dia pny la tue! bila kua dgn dia pn, mmg hp dia xpnh b'bunyi! (dia vibrate kn) sekali tu, tup tup tup dh hampir 1 thn couple, i dpt thu dia dh kawin! ptt le selama ni dia dok berahsia semcm... rupa2nya tkt i t'bc msg2 dia dgn bkl wife! ah apa la nsb bdn... =(

    anyway, sorry pjg sgt komen utk kali pertama... slm p'kenalan..

    hye, nice background.. =D

    ReplyDelete
  8. safia - thank 4 viewing me..ya me too..dgn ex bf i dlu..mujur tau awai2..takla i makan hati sgt..(tp stil mkn ati gk..huhu..)..salam kenal jugak..thanx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...