Salam pekenalan korang!

Wednesday, September 10, 2008

kesian die..

my mr silent man sakit..sian die..demam..cirit birit..tak tau nape..dah 2 hari da die sakit..wkt sihat pn tak ckp byk..wkt sakit lg la kn..senyap 1000 bahasa...die ckp perut die mcm ade letupan2 kecik..aduss..aku tak tau nk bg die mkn ape..hari pertama die sakit die mkn tak habis wkt berbuka..hari kedua tu die still sakit..tp mkn habis la nasi tu..aku beli kat die nasi ayam..sian die aku tgk..smp aku2 pn tak lalu mkn..smlm buke ngn yong tau fu je..(betulkah ejaan ku itu)..

aku suruh die p klinik tp die tak mau..then die srh aku p beli air cap badak..(adakah anda sumer tahu apekah air itu?)..actually aku yg ajar die minum air ni..my abah sll bg kami adeq beradeq minum air cap badak ni..utk hilangkan panas dlm bdn..fyi..air ni aku beli hari pertama die sakit..so die minum air ni n mkn panadol jela that nite..alhamdulillah hari kedua tu da tak nmpk demam cumer sakit perut + cirit birit tu still ade..kurang skit je..letupan kecik dlm perut die tu die rasa lg..em..tgkla harini die rs mcmn plk..kalau tak kena bw die p jumpa doc..kalau tak mau..aku seret die masuk jumpa doc..huahua..(da besar2 pn tak kan takut doc kot..eh mcm kata kt diri sendiri je..heheh)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...