Salam pekenalan korang!

Friday, May 3, 2013

Promosi May 2013

Salam semua...sihat ke?
okay maria nak buat announcement ni..bulan ni promosi VIVIX....ada yang tak tau apa itu vivix..macam mana rupa vivik tu..takpe2..slow maria explain k..

macam biasa shaklee tiap-tiap bulan akan ada promosi..buy 6 free 1...bulan ni promosi nya ialah vivix..boleh tgk flyer kat bawah ni ye...



VIVIX? ape tu ye?
Vivix - minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Apa kelebihan vivix?
* Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
* Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
* Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Boleh tengok gambarajah di bawah supaya lebih jelas dan terang..


Testimonial vivix


Ni testimonial Ira yang Ayahnya menghadapi masalah blood presaure!
Salam bahagia,
Pagi ni saya nak berkongsi berita gembira. Baru malam tadi saya hubungi ayah. Bertanya khabar. Yelah, memang saya selalu hubungi ayah. Tapi sebelum ni tak tanya pulak pasal hal ni. Heheh..Saya tanya ayah samada ayah masih konsisten ambil vivix setiap malam sebelum tidur atau tak. Sebab ayah saya ni jenis yang sangat liat nak ambil vitamin. Lagi pula ayah tahu harga vivix ni sedikit mahal. Ayah tak mau vivix cepat habis sebab ayah takut menyusahkan saya untuk topup vivix dengan lebih cepat. Selalu saya pesan kepada ayah untuk mengambilnya secara konsisten. Bulan ni adalah bulan kedua saya mensupply vivix untuk mak ayah saya. Dan subhanallah…ia telah menunjukkan hasil yang sangat memberangsangkan.
Untuk pengetahuan semua, ayah saya mempunyai masalah sakit lutut. Beliau juga mempunyai penyakit darah tinggi. Ayah pernah kena mild stroke 4 tahun lepaskerana lupa ambil ubat selama 2 hari. Ayah masih berasa kebas2 di satu belah tubuhnya. Sehinggalah bulan lepas saya berikan vivix untuk mak dan ayah gunakan semasa berpuasa dan disambung untuk botol seterusnya pada bulan ini.
Apa perubahan yang ayah saya alami? Pada mulanya ayah hanya tahu vivix ni hanya untuk sakit lutut. Sebab ayah ni jenis sangat liat nak ambil vitamin,lagi2 yang mahal sikit. Ni sebab ayah selalu mengadu sakit lutut kepada saya. Tapi tadi saya bagitahu ayah untuk terus konsisten ambil vivix sebab ia juga penawar untuk darah tinggi. Kemudian ayah cerita,” Ayah gi buat check up kat doctor. Bila di chek, dapat result yang menggembirakan. Sebelum ni tekanan darah ayah tidak pernah 150/90. Biasanya 170/100 atau 160/100”.

Saya sangat bergembira dengan result ini. Dan saya doakan agar ayah dan mak saya semakin sihat dan bahagia selamanya. Saya tak kisah nak topup vivix untuk mak ayah saya setiap bulan pon sebab walaupon ia mahal, ia sangat berbaloi. 

Testimonial Kak Zara (50an) tentang kecantikan!
A'kum cery. I kak zara dari JB. ingat u ada hantar shaklee kat I.. i ade beli vivix dah lama dgn u.. i minum half then i stop.. Baru 2 minggu then i start again the vivix +lecitin. Wow Alhamdulillah.... SMALL LINE BAWAH MATA DA MULA KURANG, PIPI JD PINKY N GLOW. any lady yg tgk my face when i open my veil mcm teruja..walllaa.. 


(Info-info diambil dari  SINIdan SINI- Klik untuk baca lebih testimoni)
WOWOWOW!! Best kan? Vivix sangat terkenal sebagai antioksidan, mengembalikan keremajaan, nak sihat, nak tubuh bertenaga, sesuai untuk orang-orang tua yang ada masalah kesihatan tiga serangkai (Kencing Manis, Darah Tinggi & Jantung) dan pelbagai masalah kesihatan lagi. Memang berbaloi jika dihadiahkan kepada orang-orang tersayang. Nak pakai sendiri pon apa salahnya kan?

Sekarang kita baca rahsia kesihatan dan kecantikan Ayu Raudhah.

“Ambil 10 helai daun bunga raya dan tumbuk sehingga halus. Kemudian, sapukan pada rambut hingga ke akarnya. Balutkan rambut dengan “shower cap” selama 30 minit. “Akhir sekali, cuci dengan air bersih. Amalkan dua kali seminggu. Insya-Allah rambut menjadi lebih lembut dan bersinar,” ujarnya.
Menyentuh tentang pemakanan, Ayu kurang mengambil nasi dan sangat mengawal makan. Disebabkan berat badannya mudah naik jika tidak dijaga, Ayu perlu mengambil jumlah makanan pada kadar sedikit.
“Selain mengawal pemakanan, saya turut mengamalkan minuman kesihatan iaitu sirap Shaklee,” katanya.
Untuk mengekalkan bentuk badan menarik, Ayu turut melakukan senaman bangkit tubi sebanyak 50 kali sebelum tidur.
http://www.harian-metro-online.com/petua-moden-tradisional-ayu-raudhah 

Sirap Shaklee yang dimaksudkan tu, Vivix Shaklee lah! :)

So, dah sedia nak ber-VIVIX? Jom contact saya!

* PM Facebook : Maria Rajab
* Email : rieyanee_1125[at]yahoo[dot]com
* SMS  : 012-5264787



P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...