Salam pekenalan korang!

Monday, November 12, 2012

penyusuan?

aku dah baca blog psl penyusuan di khalayak ramai tu..ada 1 soalan dlm pale otak aku? benarkah menyusu di khalayak ramai org memandang begitu sinis mcm dlm blog tu? menyusu di khalayak ramai maksud aku bukan tayang apa yg tak ptt pastu tunjuk kt org ya..maksud aku mak menyusu anak bercover..,maksud aku bercover di sini bukan bermaksud nursing cover yek..coverla tak kisah cover mcmn yg penting xnampak apa yg tak patut..

ape pendapat korang tentang isu penyusuan di tempat public? sbb kat belah utara ni susah skit nak cari nursing room mcm kat kl tu kan..ni pun br dok ada nursing room sejak ada Queensbay..kalau belah kedah tu lg susah..kat toilet mmg xhadap la nak p bg anak minum kan..so ape pendapat korang ttg isu ni?betul ke tak senonoh mak2 bg penyusuan ibu secara public?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...