Salam pekenalan korang!

Wednesday, November 14, 2012

kelebihan alfafa lg


Korang nak tau ALFALFA ni bukan sahaja supplement penting utk boost penghasilan susu, tapi boleh juga digunakan seisi keluarga kerana fungsi-fungsi lain seperti;

-> Mencuci hati, darah dan usus - Ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.

-> Melawan alahan - Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan.

-> Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut - memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.

-> Menyingkirkan lemak dan kolesterol - kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang Alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menterap kolesterol.

-> Melawan tumor - Memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, dengan itu memperbaiki sel kanser dan membuang tumor.

-> Melegakan keletihan - Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakkan penyakit.

-> Mencegah / merawat artitis - Melegakan sakit artitis dan kesakitan.

So tunggu apa lagi?Jom dapatkan untuk seisi keluarga..ada 330 biji..kalau sehari mkn 2biji je leh tahan bape lama?kiralah sendiri ye..sehari maksimum leh amik 10biji..

tak lupa alfafa ni react mcm kacip fatimah..korang faham2 jelah yek..jom...pm fb maria rajab atau pun contact 0125264787..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...