Salam pekenalan korang!

Thursday, October 4, 2012

tawaran panas


nilah rupa ESP SHAKLEE
antara fungsi utamanya ia MEMBEKALKAN TENAGA berkekalan dgn protein berasaskan tumbuhan..


KEISTIMEWAAN dan FAKTA ttg ESP SHAKLEE

♥ Membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni perlu termasuk 9 Asid Amino perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.

♥ Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana iamengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumla
h keperluan seharian... 

♥ Utk makanan yg tinggi karbo (seperti gula-glucose type), ia akan terus dilepaskan dlm darah dgn cepat,shoot up then drop (kerana indeks glisemiknya tinggi,jd energy yg dibekalkan adalah dlm tempoh singkat TETAPI ESP (energizing Soy protein), glucosenya dilepas ke dlm darah sedikit demi sedikit (indeks glisemik rendah).. jadi ia mengawal paras gula dan tenaga yg dibekalkan berpanjangan)

♥ Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.

♥ Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP (Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones

♥ Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafien.

Untuk pertanyaan lanjut, hubungi saya ;

1. PM Facebook : Maria Rajab
2. Email : rieyanee_1125[at]yahoo[dot]com
3. SMS/Whatsapp : 012-5264787
4. BBM : 2695B5F9
...


SIAPA YG PERLUKAN ESP?
jawapannya ialah ANDA!!!!!! 
kerana: -

1) Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : As energy booster (kalau minum pagi2 tu.terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonuslah for weight management)
2) Lelaki : Protect from any disease (heart,cancer,etc)
3) Ibu mengandung : For a healthier pregnancy- well grown fetus ; membantu mengurangkan ketakselesaan ketika hamil
4) (sebab terlaris) Ibu yang menyusu: Membantu menggalakan dan mengekalkan pengeluaran susu . Dan yg bestnya, pengambilan ESP konsisten sepanjang penyusuan susu ibu,dapat membantu pekembangan fizikal bayi secara sihat
5) (sebab terlaris) Wanita: Keanjalan kulit.. Awet muda gitu..… (protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut)

INFO TAMBAHAN:
Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang.

credit to mama faiz for this info

HARGA TERENDAH untuk minggu ini..jom pm maria.. ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...