Salam pekenalan korang!

Friday, June 22, 2012

ke kuantan

cerita dah basi sebenarnya/...haha..tp ada mood nak tempek gambo dan menulis ni layan kan ajela yek..even pendek je aku tulis...

telok cempedak
kitrg sbnrnya nak balik KL ms ni..raya cina kalau xsilap (tgk betapa lama dah gambo ni aku smp lupa bila aku g sana..haha) kitrg gerak dr penang dah petang..lalu area KL mlm..smp kat kuantan kul 2 pg..haha..gila penat dok dlm keta..dah lama xjalan (naik keta) lama mcm tu..sakit punggung2.. so smp sana aku mcm dgn yakinnya (muka konfiden habis) tunjuk jalan kat andry nak g rumah kakak aku..last2 kitrg sesat..call la adik laki aku semua sbb mmg xtau jalan kan..dah masuk lorong mn ntah..andry asyik perli aku je psl ni..tulah sape srh yakin sgt kan..haha..

kitrg g sana xlama pun..masa tu plk cuti so byk tmpt tak buka..cth kitrg nak g zoo kt kemaman kot..xbukak gak..maka kitrg g telok cempedak jela..n jalan2 ecm je..

pd aku yg dah lama xbalik ktn..iye ktn dah byk berubah..dr 1/2 mall dah jadi bermall2..bagus kuantan.. ada masa kitrg dtg lg yek.. dtg sekejap sgt..sehari je aku rs..esok pg2 kami dah bertolak blk KL blk..xpuas okay jln2 kuantan.. teringat kenangan dgn arwah mak kat sana..best gila dok ktn masa tu..miss those moment..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...