Salam pekenalan korang!

Monday, April 16, 2012

pertama kali

pertama kali aku berjumpa dgn geng blogger/twitter..fad ..pertama kali wei..haritu nak jumpa nurul tapi xsempat kat KL.. kali ni berjaya...
kitrg jumpa kat nasi kandar kapitan depan Queensbay Mall..fad,husband dgn imaan yg smp dlu kat situ..aku lambat skit smp sbb g bank dlu..lgpn keluar umah lambat..biasala dah siap anak2 kang ada yg berak la ape la..(alasan..hehe)..

smp2 je tercari2 aku mana fad ni..so aku pn bbm dia..dia ckp kt tepi tiang..byk tiang kt situ..aku ckpla aku dok betul2 depan kaunter pilih lauk nasi kandar..so fad yg dtg tegur aku..hehe..nasibla fad tegur..kalau x jenuh aku nak tegur org..kantoi aku ni mmg failed skit bab2 tegur/cam muka org..haha..

aku ajak husband aku dok dgn diorg tp biasala husband ku mmg suka dok kat situ..kira 'port' dia lah..terpaksalah fad dgn husband yg mai duduk dengan kami..sorry ye fad..apelah kitrg ni kan..huhu..hrp fad tak serik jumpa kitrg..huhu..

sonok sembang dgn fad..mcm pelik gak rs sbb xpenah jumpa in real kan..sembang mcm dah lama jumpa..hehe..best gak ek jumpa rakan alam maya ni..hehe.. imaan so adorable..dah ada talent nak jadi kakak..sibuk dia nak pegang marissa..bagus imaan..nnt leh tlg ibu dgn abi jaga adik yek..

fad kecik je orgnya..preggy perut comel je...husband fad sgt friendly..terima kasih sbb belanja kitrg..dan yg part bestnya..husband ku dpt bersembang dgn husband fad..itu kira ajaib gak..haha..sbb dia tu jenis diam skit..hehe..

overall such a good experience jumpa fad..sorry ye di atas keletah anak ku yg lari sana sini..nanti maria g kl leh jumpa lg..tapi kan satu je kitrg lupa..amik gamba..huhu..so xda la kenangan bergamba kami.. huhu..

p/s: dpt x mkn satay tu fad?hehe..

2 comments:

  1. nanti turun ktn yek,
    nk tggu na g penang mcm x jer,
    xde keinginan lsg nak ke penang, tatao nape, kehkeh :p

    ReplyDelete
  2. na - insyaALLAH..nnt maria turun maria roger2 k..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...