Salam pekenalan korang!

Tuesday, April 26, 2011

10 Day Picture Challenge : last

Day 8 - Your most recent photo of you.
Day 9 - A photo of you have taken.
Day 10 - A photo that makes you laugh.



Tinggal 3 je task..tp asyik m**as je..hehe..walaupn just tempek gambo..sabau jela..yg aku suka baca blog org pastu tak komen pn..baca je..hehe..


Day 8 - Your most recent photo of you.

yg ada dlm simpanan takla berapa latest..kita okla kan..gamba ni ms balik kl haritu..dlm simpanan byk gamba aqil jela..gamba mak dia ni confirm takdak..haha..aci la ek..


aku di dekat kaunter sunway lagoon dengan anak adik ipar aku, zidane
Day 9 - A photo of you have taken.


aqil lali sebab mkn ubat

gamba ni boleh la ek..gamba ni masa on the way balik dr KL ke penang..aqil baru makan pas makan ubat.tk la baru sgt.dlm sejam 2 gakla..dia mmg akan lali lepas sejam 2 makan ubat..haha..dlm keta pulak kena aircond..kat luar hujan..mmg lali lah..tp bagus gak..br dok diam..hehe

Day 10 - A photo that makes you laugh.



masa gamba ni di ambil kat sebuah kedai kat jalan TAR..aqil dok sibuk alihkan tudungs dr kotak sebelah ke kotak sebelah..andry pulak dok sibuk cr tudung kat aku..iye suami sy jugak merupakan pakar shopping sy..sbb die lebih pandai memilih kalau nak bandingkan sy..sy ni pakai ape pn belasah je..haha..sbb aqil dok tak diam sgt..dan aku pn tak bape larat sbb masa ni br smp dr penang..ceh mcm aku je yg drive kan..maka aku amik 1 tudung tu dan buh kat aqil..ikat tdung tu kat belakang ala2 bunga..haha..sekejap jela dia mau dok..pastu tarik2 tudung tu..haha..ada gak yg perasan aku buat mcm tu..diorg gelak tgk aku pakaikan aqil tudung..haha..

aqil versi aqilah


akhirnya siap sudah task nya..takda hutang2 dah yek...em baru 10 challenge aku dah berpeluh..mcm korang yg buat smp 30 tu..aduih basah ketiak aku klu mcm tu..haha..


p/s:nak g krabi?klik sini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...