Salam pekenalan korang!

Friday, February 13, 2009

cinta siri 2

utk sempurnakan majlis hari besar ku..aku ucapkan ribuan n jutaan terima kasih buat sumer ahli family ku n org kampung aka kwn2 rapat mak aku..tanpa kalian pasti majlis ku takkan semeriah itu..thanks..

utk gambar kat bawah ni..gamba ni d ambil waktu upacara menyiapkan sumernya sebelum majlis berlangsung..mengecat rumahla..pasang khemahla..siapkan hantarnla..siapkan goodie bagla..mcm2la..so rumah agak beselerak..sile abaikan background yg agak bersepah tu yek..

- pengecat yg berjaya..thanks adeq-

- sesi pasang khemah..tp sbb khemah yg kecik..kami tambah khemah sendiri..sewa kat surau sebelah umah aku - 

- luv sabun (atas pelamin) & hantaran(alQuran) - 

- hantaran(suar jeans,perfume,rehal) -

- goodies bag -

- utk mentara n family aku sepitkan d bahu mereka -

- sabun luv yg aku berjaya beli..tak dan nak DIY..huhu.. -

- bakul utk bekas gula2 & sapu tgn -

- potpouri sblm d masukkan dlm bekas uncang -

                    -  kek utk aku 3tingkat je - 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...