Salam pekenalan korang!

Monday, December 22, 2008

lagi 5 hari

sila tgk ticker kat atas..lagi 5 hari..huhuhu...5hari lg aku akan melangkah ke gerbang perkahwinan..betul ke tidak ape yg aku buat ni..aku pun tak tahu..tanggungjawab semakin besar aku akan tempuh..untuk sesetengah hal iye aku layak memikulnya..tp sesetengah lg aku masih seperti anak2 kecik..aku perlu lg belajar ttg asam garam dunia..aku berharap aku dapat menjadi isteri yg sempurna d mata suamiku..n menantu yg terbaik untuk PIL aku..n juga semestinya anak yg lebih baik dr sebelum ni utk parent ku yg sentiasa ade d belakang aku..

so far utk update perkahwinan aku:
hantaran utk pihak lelaki semua dah ade kecuali sejadah n sirih junjung..utk pihak perempuan pulak telekung n sirih junjung..tp d sbbkan tak jumpa telekung yg berkenan d hati mayb mama nak ganti dgn kain pasang..em..aku tak kisah memana pun boleh..

brg2 utk cenderamata tetamu dah hampir siap..catering dah bayar 40% semalam..so jumlah tetami bertambah lagi 200..huhuh..kanopi ari rabu confirm balik mcmn nak letak kanopi tu sbb jln umah aku tu sempit skit..borang kebenaran nikah abah aku akan tlg ambik nnt..

em..ape lg yg tak settle ek?huhuhu..

6 comments:

  1. tenangkan hati..klu ade mase bace quran.. pg kenduri paan smlm? akak pg tp xjumpe sesapa pon.. sori maria, akak blk kl weken nih.. nnt upload gambar byk2 taw

    ReplyDelete
  2. kjune - em..tak p..sibuk..huhuhu..

    ReplyDelete
  3. maria, tahniah ye. kita takut lupa. jadi wish awal ;)

    ReplyDelete
  4. hidd - thanks..ke mana awak pergi?kite rindu tau..

    ReplyDelete
  5. maria..selamat menempuh dunia baru..all da best :) selmat pengantin baru in advance

    ReplyDelete
  6. fathiyah - thanks..tgh cuak ni..menanti hari besar itu..huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...