Salam pekenalan korang!

Tuesday, December 16, 2008

KL lagi?

last sunday aku n mr tunangan p kl lg..untuk ambik papa n try berubat sini..utk elakkan kaki papa die kena potong..tp apakan daya..takdir penentu segalanya..kt sini pun result die same...so kenala potong gk..since hospital sg petani tu takdek pakar kenala transfer papa balik kl..aduih..even kerja 2 3 kali apakan daya...kita kena berusaha kan..kami p kl ahad petang smp sane ahad mlm..pastuh terus bertolak blk sp..bayangkan masing2 tak tido..especially mr tunangan yg tak tido sbb kena drive..aku?ade gkla tenganga lena kt belakang....teruk betul menantu mama n papa ni..(aku la tu)...then aku kije pun half day la ari isnin tu (smlm)...grrr...so ape yg blh aku buat?hanya mampu berdoa pd ALLAH....aku nak yg terbaik utk papa..papa..b strong..u can do it..i know!!!luv u..

6 comments:

  1. ur PIL kan?? semoga dia cepat sihat & sembuh.. wedding dah dekat nih.. :)

    ReplyDelete
  2. puan anita - iye..my FIL...eh becoming FIL..itula ssh hati plk nak teruskan majlis ni sbb die tgh sakit...nak happy pun tak berapa blh happy..sian kat mama...penat jaga papa ari2..n sian kt papa sbb tanggung sakit tu..hhuhu..so sy telah mengofferkan diri utk bantu siapkan brg2 hantaran...heheh..siapkn hantaran utk diri sendiri..blh ke?hheh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...