Salam pekenalan korang!

Tuesday, October 14, 2008

papa sakit...

got this news from my becoming SIL..her papa sakit n ade kt spital..adus..asal lak mr silent man tak bgtau..mujur ade adeq die bgtau..even adeq die kt oversea tu pn dah tau..bengang je kt mr silent man ni..tak kan aku still d anggap org luar..ni yg mcm nk mrh ni..terus grap the phone n dial to his number..(dgn perasaan marah n muka masam mencuka..)

m@ri@: "salam..ely ckp papa msk spital..tul ke?asal tak bgtau?"(bunyi mrhla kn...u all knowla kn sound die mcmn..)

mr silent man:"i da bgtau..u yg tak denga.."

eh ye ke..tak perasan lak..haha..aku ni mmg ade mslh telinga skit..especially dpt bf plk mcm mr silent man..fyi to my fren mr silent man ni kalau ckp mmg pelan yg amat..skrg sejak kwn ngn aku br pandai ckp kuat2..family die pn jenis ckp pelan..adus..so pepahamla bila aku diam tu..tak denga la..hehe...so kesimpulannya tak jd nk mrh mr silent man..ingat die da lupa aku as tunang die..hehe...

updated!!!

risaula ngn papa ni..smlm tanya mr silent man die kata papa kt spital lg..tp tanya mcmn die tak tau..nk kol mama die aku busy skit skrg ni..tgkla ptg2 ni myb blh call..(bkn tak syg diorg tp aku super busy...mkn pn miss tau..huhuh..sian tak?)..aku rs mcm nk je p selayang ujung minggu ni..tp ujung minggu ni aku kije plk..kena g langkawi..ade teambuilding..tak blh tak p..sbb da konpem..diorg mmg tak bg punya aku cancel last minute..tensen je..huhuh...aku pn tak tau nk wt mcmn..ade sape2 nk tlg melawat papa bg pihak aku?die kt hospital selayang..(fyi my becoming FIL sakit kencing manis..)

2 comments:

  1. betul².. mmg die kalo ckp mcm bisik2 je.. hehehe.. maksudnye ko kne alert 24 la tu...

    ReplyDelete
  2. babyelle - btui kan..adeq aku pn ckp mcm tu..haha..sllnya mmg meranala telinga aku ni..nasibla..huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...