Salam pekenalan korang!

Monday, August 11, 2008

padang bola

hahah..ni gambar dr aku..bkn gamba baru sgtla..gamba ape ni..ni gamba pdg bola @ teknik penang...nape aku ade kt sini..ape lg kalau tak meneman bf ku itu bermain bola..die ade game or training kt sini..die team ngn chinese..except die srg je melayu..em belasah je la kn..tp malangnya gamba ni blur skit..sbb aku mls nk bgn p dekat2..dr jauh je aku snap..malaskan aku..huhuhu..















ni plak gamba 2 org budak yg ikut ayah diorg main bola..so diorg ni takdek kije..ngacau akula..its okeyla..at least ade gk teman aku kan...sorryla adeq2..nama u all da lupe la..sorry ye..
















hah last but not least ni gamba bwh ni gamba awan mendung..sah2 pastuh hujanla..aku pn larila cr tempat berlindung dr basah..hasil kebasahan bf ku bermain bola adalah KALAH..hahaha..apepn gud job dear..tulah hasil selepas berhenti main bola dkt 10 tahun pastuh skrg menggatai nk main bola blk..main utk kesihatan kata die..em pape jelah..janji kau bahagia..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...