Salam pekenalan korang!

Friday, June 6, 2008

"minyak naik"

Nowadays hot topic must be "minyak naik"...terasa?of coz la yesterday aku bubuh RM20 sat giler naik penanda minyak tu(aku tak tau nama die..hentam jelah)..adus..tensen tul..
tp yg lawaknya mlm berita umum minyak naik tu aku kt dlm wayang..dok tgk movie..citer longkong2.. so we all tak tau citerla psl minyak naik ni..n then kuar wayang nk p buh minyak (coz tank aku da tunjuk E)..tgk berderet keta..aku ingat stesen lain da habis minyak ke..pelik bin ajaib..n then aku p next stesen still the same..keta byk giler smp kt jln luar pn berderet lg..nk tak nak terpaksala aku n my beluved bf tu batalkan niat nk buh minyak even minyak da E..terpaksala..kalau tunggu smp kul 1 belum tentu habis..the next day br kami tau minyak naik...hahaha...terlepas berita..so psgn plg lambat tau la psl berita minyak naik harga..hehehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...