Salam pekenalan korang!

Friday, June 13, 2008

last weekend chapter 1

biar pn alst weekend da lama berlalu..tp aku br nk update..ujung minggu lepas aku p berjln2 ngn my bf..p mn?kami p merata..dlm minyak naik tak menghalang kami..aku buh dlm 40 ring la gk minyak..aduss terasa betui minyak naik..tp nk wat mcmn hidup mst d teruskan..eh melencong plk..kita teruskan ngn story kite..pg2 tu kami p breakfast..destinasi >> kedai pelita nasi kandar .....mkn ns lemak 2, telur 1/2 masak, barli suam 2, air suam 1 (byk betui bf aku mkn..heheh..takpe2 aku suka biar die gemuk..hehe)..

pastuh kami p jenjln..kami p chowrasta (sorry aku tak tau nk eja nama tempat tu)..ramai giler kt situ..maklumla cuti sekolah..kami parking keta jauh giler..terpaksala parking takde..pastuh jln kaki la..save minyak jugak kan..heheh..jln msk dr 1 kedai ke 1 kedai..aku mencari brg..brg ape? baju for my mum & dad..ya la since baby depa beli baju kt aku..so this is my time top buy something for them kan...jln punya jln aku tak jumpa ape yg berkenan..so kami cuma beli jeruk 3 ringgit..tu pn sbb my boy tu kepingin nk mkn jeruk..lunch kami kt situ gk..kami mkn kiewtiau goreng 1, mee goreng 1,air teh tarik 1, air limau suam 1..kesedapan >> tak sedap...huhuhu..tp demi nk mengisi perut yg 0 aku mkn gkla sikit..yg lain aku paksa my boy mkn..so die abiskanla..bgs2..

utk ptg plk, kami p....to b continue..hehehek..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...